H&M, te quiero. Typ ungefär.

(:

Justin i Ugly Betty kan man inte hata. Faktum är att man inte kan tycka illa om honom ett dugg. Så riktigt,  (ursäkta) jäkla grym.
Över till dagens dröm. Jag ville ha något lite finare, men som ändå funkar till vardag ändå. Den funkar nog fest och vardag perfekt båda två tror jag. Knäppt. Men så är det.


Klänning från Emilio Pucci: Väldigt enkel. Fast sådär skön som en klänning skall vara, och en riktigt härlig färg.

Skor från Don Donna / Wedins: Lovely.

Väska & portmonnä från H&M, med krokoimitation: Snyggaste från H&M på länge. Jag är så kär, så kär. Och jag vill ha de båda. För 650 blir de båda dina. Och mina.

Clinique Lash Doubling Mascara: Stora fransar skulle passa sjukt bra, I think.

Halsband från Roberto Cavalli: Om man skall lyxa till det lite extra.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Shiet, är väskan från H&M. Den är ju superfin. Ska nog slå till om jag hittar den i affärna/hemsidan.

Postat av: Sweet Sabine *

Snyggt!

2007-04-25 @ 17:55:13
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback