Ett enkelt tips.

duschSåhär är det: Jag vill duscha. Jag älskar att ta en lagom varm dusch efter en lång dag. Jag älskar att ta en lagom varm dusch innan dagen också i och för sig (men jag duschar bara 1 gång om dagen!).
Men grejen är den att jag har så sjukt torr hud och massa eksem, fastän jag smörjer in mig med essex, mildison (heter det det?) och allt annat vad det heter.

Jag vill ju självklart duscha mitt hår en gång om dagen dessutom, och det går inte ihop med min torra hud. Den kommer torka ut och dö. Jag kommer ligga kvar i sängen i morgon bitti. Ihopskrumpen, torr och fruktansvärt kli-ig. Svidande.

Äsch, jag skall inte plåga er med mina plågor.
Ett enkelt tips på vad jag skall ta mig till är allt jag är ute efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback