En dröm till

mys

Hm. Vilken dålig kvalité det blev på bilden. Den underbara koftan ser ju helt hackig ut. Inte så kul... I alla fall: Den är grymt mysig, dagens dröm - och vem föredrar inte den här outfiten framför ett par "degbrallor"? Jisses, tänk om alla som klädde sig i degbrallor hela tiden hade på sig något sånt här istället. Gud, vad snygg vår jord hade vart snygg (nej, degbrallor är inte fula. Bara mindre snyggt än detta).

Snygg, lång kofta med skärp i midjan och fickor från Cesare Fabri: Kör man denna lite omlott så får man en supersnygg och supermysig miniklänning. Perfa.

Tights från H&M: Oj, nu somnade min fot. Usch, vad obekvämt och sticksigt. Nej, över till tAJTSEN. I vanliga, klassiska, hederliga modellen.

Skor från Din Sko: Idag kände jag helt enkelt för guld. Och dessa skor ser dessutom riktigt bekväma ut.


Armband med berlocker från Chloé: ...såklart. Typ allt som är snyggast kommer ifrån Chloé. Jag älskar Chloé.


Nagellack från Essie, i nyansen Charmeuse: Jag gillar blekrosa naglar i vår. Fastän att knallrosa också är coolt, är ljusrosa så mycket ännu mera coolt. Med blekrosa läppar till naglar i den här nyansen är du snygg vad du än har på dig. Nästan.


Kommentarer
Postat av: miliz

snygt !

Postat av: ellen

den där koftan skulle jag verkligen vilja ha till leggings och balerina skor.. give me.

2007-04-20 @ 18:48:11
URL: http://blondepearl.blogg.se
Postat av: ellis

Koftan ser sådär übermysig ut, jag vill glassa omkring i den - glassiiigt:)

2007-04-20 @ 20:04:10
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Anna

åh, vill ha :D

2007-04-20 @ 22:09:50
URL: http://aannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback