Damn good reason to put your troubles a side

Jag har något fruktansvärt... eller NÅGON fruktansvärt hemsk hals idag
(äsch, där sket sig formuleringen - igen). Det rispar och gör allmänt ont, samtidigt som det kliar (japp) i öronen. Skall det göra det? Jag har upptäckt mönstret att det brukar börja klia i öronen så fort jag blir förskyld. Knäppt.

I alla fall - låt mig tippa en sommarplåga. Jag tror en av dem blir "Coming Around Again" med Simon Webbe. Killen med grym röst från det tidigare pojkbandet Blue har verkligen en skön låt. Glad, "solig" (fråga mig inte) och en text som sätter sig. Frågan är om den har slått igenom lite för tidigt för att bli en sommarplåga, men i annat fall så är den i alla fall värd att bli det.
Nu måste jag springa långsamt till skolan. Chao!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag har haft den där låten ett bra tag på min mobil nu, och jag gillar den! Den är precis som du säger: Glad och solig :)

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback