Chokladlackade, LIMITED EDITION!

Det var en dålig idé att gå till allum idag. Ungefär lika dålig som att gå dit på premiären förra året - men man är ju så illa tvungen (ungefär). Folk, folk, folk i hela allum. Köer genom hela Vero Moda och Glitter, och ut. Nej, nu är jag bara trött på skiten.
Usch. Jag trivs där ättre på fredagseftermiddagar. Inte för mycket folk - lagom folk.

Nu skall jag läsa Hairstyle & Beauty, och äta ahlgrens bilar (chokladlackade). Jag är trött. Och lite arg. No particular reason. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Angel

hahha jag hörde att d va mycket folk så jag undvek stället heheehe kändes som en bra plan...

Postat av: Ellen

chokladbilar är så gott-lyxigt :)

2007-04-09 @ 19:33:03
URL: http://blondepearl.blogg.se
Postat av: Ofelia

Oh thanx! :)

Och Tack för att du tittade in hos mig... och välkommen åter! :)

2007-04-09 @ 20:34:50
URL: http://psilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback