Brev

(:
Skickar en hälsning, härifrån solen. Jo, faktiskt nästan. Hade ingen tillgång till datorn igår. Först satt jag och läste Tyskungen (Camilla Läckberg) fram till halvtvå någonting. Därefter åkte vi en sväng till Grebbestad (så Bert Karlsson förresten) och sedan läste jag lite till, väntade på att datorn skulle sätta igång. Spelade Jeopardy på kvällen. Minns jag rätt så vann jag... (;
Haha, tråkigt inlägg måhända, men nu vet nui vad jag sysslat med.
Bjuder på tre bilder också. Översta stora bilden är på lillasyster som kastar macka.
Första lilla bilden är på Tyskungen och andra är beviset¨på att jag brände mig på axeln igår.
Fast bara ena axeln. Smart som man är satt man snett mot solen...

Kommentarer
Postat av: Asgeirmia

I love this page.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback