Att vara en Spara

Dagens dr?
Idag skall jag och Johanna till nya Zara. Arkaden, mina vännor. Men jag skall inte köpa något. Nej, jag är spara - och just nu sparar jag till slingor i håret. Och därefter finns det inte många pengar kvar. Men man kan ju alltid kolla lite. Känna lite på de snyggaste plaggen. Accessoarerna. Prova dem lite. Lite granna.

Och för att gå från en dröm till en annan; här är vad jag gärna vill ha på mig när jag går där och känner på de snygga plaggen.

Halsband från Moss Mills: Fjäril, fjäril runt halsen där. Så sött.

Skor med supersnygg klack från Acne: Aj, vad heta. Mimmi Pigg- skor ungefär, och det är alltid snyggt.

Byxdress från Pimpinette: Vid sådana här syner är det extra svårt att vara en spara. Det här är så snyggt så det är inte sant. Jo, det är det. Och det är svårt.

Kofta från Dagmar: Det är bara runt 12 grader varmt såhär på morgonen och då är det rätt skönt att slänga en kofta över axlarna. Oknäppt såklart. Och denna koftan från Dagmar vore nog, av någon anledning, ännu skönar att slänga över axlarna. Oknäppt.

Kommentarer
Postat av: Martinadine

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback