Appråpå Modette

(:Modettes nya sida har kommit upp, det var 16 grader i skuggan när jag vaknade och jag är superglad. Allt i fetstil för att visa vilken underbar dag det är idag. På Modette hittar du mig som Beth, såklart. Modette är bra och allt, men du hittar nog min blogg här i fortsättningen också - men i övrigt kan du ju kontakta mig lättare där och så.

Förresten så läste jag Modette igår. Och jag måste erkänna, att första gången jag kollade igenom den så blev jag nog lite... besviken. Men jag kollade igenom den igen, och jag kan säga att det här är en tidning som ger svenska Vecko Revyn och ELLE (exempel) stor konkurrans. Det här är en tidning som jag kan läsa idag, lägga ifrån mig och ta upp igen om ett halvår - och tycka den är minst lika bra. Jag tycker att Modette är en riktigt bra modetidning, eftersom den inte säger exakt vad du skall köpa, utan ger goda tips och massvis med inspiration - samtidigt som man lär sig lite mer om mode i allmänhet. Helt klart en ny favorit.

Nu vill jag bara ut i solen. Solen. Solen. Det är sommar. Solen.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag ska nog gå ut i solen och läsa Modette nu :)

Postat av: Melissa

ooh, jag måste verkligen spana in modette alltså... alla tjatar om den! =)

2007-04-14 @ 14:03:58
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Erika

Jag håller verkligen med dig när det gäller Modette. Jag tycker likadant. Alla sidor är inte perfekta men det ger en bra inspiration :)

2007-04-17 @ 17:27:57
URL: http://morsningkorsning.blogg.se
Postat av: Usa Today 2006

Great idea make it site. Thank you.

2009-04-21 @ 08:50:42
URL: http://usa-today-2006.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback