vill ha: större väska

Okej.
Extremt stor vill ha just nu är en ny väska,
liknande Louis Vuitton Speedy 30.
Men en som passar min plånbok bättre.
Har i och för sig inte en aning om vad en sådan går på,
men jag har en aning om att jag inte har råd med den.

Såg för ett tag sedan en sjukt vacker [fris~]-väska ( ursäkta, jag vet inte hur man stavar till det så jag tod det på.... hm... kan bara detta ordet på engelska. Men i alla fall -  prenunciation.
Får läsa svenska ordboken, känner jag. )
I alla fall. Så var den sådär stor. Liksom snäppet mindre än en weekend-bag.
Vill verkligen ha nu. Har du sett någon snygging där ute i (relativt billig) butik?

Kommentarer
Postat av: Louise

Allo Beth! (: Villockså ha en sån väska du .. Men frågan är .. När kommer din tidning ? Jag väntar som en tok :$ (: Later / Louise (;

Postat av: Beth

jo, nu har jag inte jobbat på den på en vecka. Men tanken var från början och är fortfarande densamma, att den skall vara färdig runt månadsskiftet :)

2006-09-12 @ 17:54:56
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback