VARDAG IGEN.

"...och det var...."
När radioklockan börjar tjöta efter två dagars frihet,
finns det något som får en tröttare?
Jag menar, inte ens en tråkig, debatt från 1800-talet(jag är tvungen att ta i)
skulle få mig lika trött.
Väckarklockor är inga kul filurer,
men Snoozeknappen är välkommen fortfarande.

Så efter 20 minuters snoozande är jag tvungen att gå upp.

I alla fall, så åt jag lite Start eller något och mjölk till frukost.
Jag vill så gärna visa upp min klänning jag har på mig och aa....
men min kamera krånglar och funkar inte att koppla in till datorn..

I alla fall har jag på mig min gröna klänning som jag köpte i lördags,
svarta leggings, paljettskorna och mavala-lacket i nyansen San Tropez.
MUMMA, VILKEN VACKER FÄÄÄRG!

Nu skall jag kila iväg till skolan om typ 40-50 minuter.
Skall väl jobba med PHASSION fram till dess.
HADÄH.

(p.s. idag spelar frölunda mot linköping. missa ej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback