pHASSION

98761-114Håller på att jobba med PHASSION.
Jag är ledsen, men jag vet inte om den kommer att hinna bli färdig tills på måndag.
Har typ 5 "delar" kvar.
Men som kompensation visar jag er framsidan i förväg.
Som flera av er säkert ser så har jag ändrat den helt och håller,
efter ett par fel på den förra.

Ni som inte har skrivit och visat ert intresse för tidningen kan såklart forfarande göra det!
Maila mig bara;
[email protected]
och skriv att du vill ha tidningen till din inbox!
Prenumerationen är gratis!











( på omslaget; Sophia Bush
> Kan du gissa priset
> svart på vitt
> en söndag i höst
> skrivet ; "när höstlöven gör ett försök att lysa upp"
> 21 dåliga vanor ( och vad du kan göra åt dem )
)

Jag har copyright på omslaget,
detta innebär att du inte har rätt att kopiera den eller något av de reportage som det står om!

Kommentarer
Postat av: Tereze

owh nice =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback