Partille Bibliotek

98761-111Det var så sjukt längesedan jag var på biblioteket senast,98761-109
så det var faktiskt riktigt "bra" ( eller hur säger man? :S) där nere.
Jag lånade;
- Chic - den kompletta modegarderoben
- 50-talets mode
- 80-talets mode
Dessutom kom pappa hem med fler tidningar nu.

Nästa gång skall jag i alla fall antagligen låna;
98761-110- vardagslyx ( hade dom inte överhuvudtaget där nere, men jag har skickat ett inköpstips till dom)
- 90-talsmode ( redan utlånad )
- Ebbas Stil ( utlånad - och försenad. Man blir så trött då. Kan inte folk lämna tillbaka i tid )

Weell. Så nu skall jag väl bara ta en snabb sväng runt på de ca. 20 modebloggar jag läser dagligen, sedan  så lägger jag mig väl i soffan ; njuter av att det är helg och läser oktobernumret av ELLE och påbörjar läsningen av mina lån.

Kommentarer
Postat av: Asbjornnathalie

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback