Ni vet väl detta?

Ni läsare vet väl att ni kan maila mig när som helst om allt mellan att skriva(dikter,böcker/noveller,blogg,låttexter, reprtage, inetrvjuer... allt som går att skriva), fotografera( från mormor till amatör-modell foton på lillsyrran) till mode med mera!?

Bara att klicka på länken här >
[email protected] < och skriva din fråga. SVARAR PÅ ALLA MAIL!
Glöm bara inte att skriva längst ner / längst upp, till höger eller vänster om det är okej eller inte att jag lägger ut frågan antingen på bloggen eller i PHASSION (min tidning. no. 1 är plnaerat att komma ut i början av oktober).

Ååh, sedan måste jag tacka Louise igen. Du fick mig på topphumör idag igen!

TACK O HEJ
(hoppas vi hörs ; [email protected] [email protected] [email protected] )

Kommentarer
Postat av: Remiiris

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback