När allt jag tänker på är att sova


Sa att jag skulle skriva om shopping idag.
Jag får panik av denna upptagenhet hela tiden.
Jag gör något hela tiden.
Jag måste bara få dra på mgi min mysdress en eftermiddag,
läsa, skriva blogg, vara okontaktbar via teflonen ( (; ) , måla, skriva...
"Dega", som man kallar det ;>

Så. Tyvärr har jag inte kunnat kolla runt och se mig om efter nya vill-ha-begär.
Men hann precis nyss i alla fall bara ta en kort-kort sväng in på net-a-porter
och hittade den här vackra klänningen ifrån Tomas Maier.
Det är en sådan som ser så enkel ut bara på galgen, eller
när den bara ligger där, eller så.
Men får man på sig den så är den galet vacker.
Sådana kläder a'f'gudar jag.

Well. Ha det gött.
Så skall jag planera när jag skall ha min "deg-dag"  (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback