Musikfavoriter

Just nu går dessa hett på datorn;

Deja Vu - Beyoncé
Vad säger man? Beyoncé är en av de proffsigaste artister vi har på lilla jorden.
Jag gillar hennes sätt, hennes musik och är grymt avundsjuk på hennes ögon.
Här är en av hennes låtar från senaste skivan B'day.

Nothing In This World - Paris Hilton
Det går så mycket prat om Paris sångkarriär, och jag får väl säga att jag både gillat och inte gillat vad jag hört. Har till och med både gillat och inte gillat samma låtar. Shit, ibland undrar jag var världen vore utan en totalt hjärntvättande omgivning. Jag är i alla fall helbestämd på att denna låten är bland det bästa jag hört ( en lista på typ , a jag vet inte... 100-300 låtar. Men ändå, det finns ju miljoner låtar. Så den är grymt bra alltså), och videon är ju sååååå gullig.
Jag skiter ifall Paris viskar eller icke. I så fall viskar hon då bäst i världen.

Kommentarer
Postat av: mandy

[email protected] adda mig så kan vi byta låtar:)jag har bla jealousy av paris o dandelion av nicole richie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback