min dag såhär långt

Pärmstatus: Fortfarande försvunnen :'/
______________________________

Riktigt reeegn idag.
Buhu, kylan kommer med det också ju.

Längsta dagen på veckan idag då,
8.35-15.30,
inte bra för hälsan.
Spanska, Historia, Engelska, Lunch, Bild, Musik, NO.
Det är för tusan 6 lektioner.

Gick i alla fall hem, och aa... Det enda jag har hunnit sedan dess är väl typ att äta makaroner och korv,
och kollat på de två första avsnitten av "Big Love", som vi hade på DVD:n. Det är faktiskt ganska bra. har då kommit ikjapp nu, så ikväll kan jag titta "live" på 3:e avsnittet :)
Chloë Sevigny, allas vår pojk-flickiga stilikon är ju med.
Älskar hur hon ser så naturligt trendig ut.
Hög midja regerar hennes klädstil såklart också i "big love".

Well, nu skall jag väl snart fortsätta att förtvivlat leta vidare på min försvunna pärm.
PÄÄÄÄR-M VART ÄR DU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback