kappor!

98761-48

Jag avgudar verkligen H&M's höstkollektioner.
Visst h&m hänger alltid med. Men dom är ju allt.
Dom har snygga plagg, dom har grymt bra priser och ja... allt helt enkelt.
Här har jag hittat en kappa från - såklart - h&m, snygg som få. Vill ha.


Åhhh, sedan...
så skall jag ner och säkerhetskolla att min klänning kommer att finnas på allum, annars får jag planera om måndagen för en sväng in till staden :)

Mja... något mer...
Tidningen går superbra, har gjort färdigt ett antal sidor av de knappt 60
så, aa. Visst går det frammåt. Jag tänker dock inte avslöja innehållet.
Spännande... inte vet jag? Anmäl ditt intresse om du vill ha ett ex av tidningen när den är klar! Gör det genom att skicka ett mejl till mig här ;
[email protected] .
Tidningen kommer att vara gratis, och du får den rätt ner i mejlboxen.
En tidning "av tjejer för tjejer".
Haha, klatchigt va? Jaja. HADÄH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh jag har så här precis köpt en sån där ullkappa på hm,med dubbelknäpping:Dvärsta snygg ..o tajt:)

2006-09-03 @ 20:52:18
Postat av: Anonym

OJOJOJ vad jag vill ha en sån röd .. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback