INSPIRATION & HÖSTDRÖMMAR

98761-99

Jag har skrivit det tusen gånger, men nu känns det verkligen "höst" i hela kroppen.
Jag vill ut och gå långsamma promenader med vantar, halsduk, kappa, stövlar och hela fadderittan.
På kollaget är stövlarna, kappan och den underbara tröjan inte precis det billigaste du kan hitta just nu.
Men det är inte vad detta kollage går ut på - att köpa precis allt som är där, utan att få inspiration!

Prickig brun-cremefärgad scarf, & randiga vantar. Bägge ifrån H&M ; 59.50 resp. 49.50 kronor
Färgerna får hösten att kännas extra höstig, och jag vet inte hur det är med dig - men när jag går runt i (speciellt) cremefärgade silkessjalar så känner jag mig grymt glammig. Möster har vart hett hela året. Nu skall det visserligen vara rutor om du är riktigt inne, men vem bryr sig när de underbara är så här vackra?

Rutig kappa från Marc Jacobs ; 3490 euro
En kappa är ett måste! Jag får då erkänna att jag inte äger någon än sålänge, men att vilja ha med hela mitt hjärta och allt går bra det också( fast jag snart river sönder mig själv- och plånboken).
När jag fick syn på denna kappan var det bara tvärstopp, den är verkligen UNDERBAR!
De perfekt detaljerna, rutorna och färgerna!
MUMMA!

Tröja från Chloé ; 740 euro
"Pösigt" (som vi säger i Göteborg), cremefärgat och relativt hög hals. 3/3 rätt.
Vem vill inte ha en sådan här i sin garderob? Jag hör då inga svar i alla fall.
Vad mer kan man säga? Underbar!

Jeans från Replay,
www.asos.com ; 1287 kronor
Svarta jeans är såklart ett plagg som alla måste ha i sin garderob( och som förövrigt i princip alla redan har i sin garderob). Annars finns de här att hitta på asos. Kör vi på budget funkar såklart Cheap Monday alltid!

Bruna stövlar från Office ; £105
I höst gäller ridstövelmodellen på stövlar, för er som lyckats undgå det.
Denna är helt perfekt inprickad, ända tills man kommer till priset...
Vad vore vi då utan våra lågpriskedjor här i sverige, eller våra outlets?
Dessutom är denna modellen relativt enkel, så det finns säkert tusentals liknande där ute!
WOHO!

Paraply från H&M ; 59.50 kronor
Så var det det där med regnet...
Ett paraply för 60 kronor är då perfekt. Det tar inte mycket plats, är inte fulast i världen, och är grymt billigt.

Ready for a walk?

Kommentarer
Postat av: Louise

uuwh .. Men like scarfen o vantarna ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback