Ingen vill utmana mig, så jag utmanar mig själv

Haha, det kan vara så att det slagit slint i egoskallen -
eller så är det helt enkelt så att jag bara älskar att fylla i sådana här listor.
Jag vet att det är det senaste - för att :
Det var minsann ingen som skickade vidare denna utmaning till mig,
och jag bara måååååååste fylla i en lista NU, NU , NUUU!


Vad heter du?
Elisabeth
Vart bor du? Partille, 10 minuter utanför Goa Göteborg
När är du född? augustibarn, 1991
Beskriv din stil med 3 ord? Lite busig, trendig och bekväm.
Vad innebär mode för dig? För mig är mode en grund av "tips" på olika stilar, som man sedan kryddar med sin egna personlighet - från person till person! Inget mode utan personlighet!
Vilka är dina favoritaffärer, butiker? ZARA, H&M, Friis&Co, VILA, Top Shop... Med mera!
Shoppar du second hand? Jag har dålig koll på vad dessa fyndställen ligger i mitt närområde ( men gud vad jag önskar att jag visste), så nej... tyvärr.
Vilken är din favoritdesigner? Det varierar. Chloé är just nu en stooor favorit.
Vad är din favorit i höst? Klänningen! Stövlar med lägre klack. Ankelboots med högre.
Hur mycket shoppar du för i månaden? Varierar beroende på årstid.
Dyraste plagget respektive billigaste? hm... Inte en aning. På något av dom...
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Förhoppningsvis ännu mera!
Brukar du tröstshoppa? Hm... Nej. Eller det beror på vad man kallar det. Shopping gör mig glad, så visst är det  världens bästa tröst. Men det blir oftast så att jag bara "fönster-shoppar" när jag är nere...
Högklackat eller lågklackat? jag gillar bägge lika mycket, men suger stenhårt på att gå i de höga.
Vilken är din drömväska? en Louis Vuitton Speedy 30 - Yummy.
Vilket blir ditt nästa köp? No Idea. Måste i och fö sig införhandla lite smink, men sedan en väska till och lite grejor jag hittat på H&M. Vinterskor är det snart dags för också!
Favoritblogg? Har flera. Bland annat;
Mimmi, Lolita och Bohemica.
Vilka är dina stilikoner? kan vara allt från personer jag ser i skolan / på stan till värsta kändisarna. Hämtar inspiration från enstaka outfits, inte någon annans hela liv - jag lever mitt egna, tack.
När upptäckte du ditt intresse för mode? jo det var för 2786369911568 dagar  sedan... Nej, jag vet faktiskt inte. Har väl alltid vart en del av mig, men nu på senare tid tagit mer av min fritid och så vidare.
Vad vill du jobba med i framtiden? Journalist, författare.
Favoritplagg just nu? Grön, stickad klänning.
Favoritaccessoarer? En snygg, gammal, sliten, liten axelväska funnen längst bak i mammas GAMLA garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback