Höstmys

Nu är hösten här med alla kännetecken.
Det regnar, det blåser, det är mörkt, och man kan både andas och vira in sig i en tjock filt samtidigt.

men vad tycker du är bäst nu på hösten?
Är det mörkret, att det blåser, att det regnar eller något helt annat?
Lämna en kommentar här nedan. Så kan den komma med i Phassion.

Var nere och kollade på skinnjackor idag igen.
Det är synd att dom sitter så konstigt.
Eller aa. Det ser ju inte dumt ut,
men jag är sådan att om jag lägger ner mycket pengar på en sak,
och som jag vet att jag kommer vilja använda mycket-
så skall den vara skön att ha på sig.
Speciellt när det är en höstjacka också.
Så man kan värma sig utan att störa sig på att det är för långa ärmar,
en korvig kant eller något annat irriterande.

Mjao. That's about it.
HADÄH.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag gillar hösten för att den är mysig, men jag tycker inte om när det regnar och blåser!

Postat av: Mariusadina

Perfect work!

2009-09-04 @ 09:03:52
URL: http://mariusadina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback