Höstjacka eller Jessica Simpson. - Valet och kvalet.

98761-77Är så trött på den här jakten efter höstjacka.
Har sprungit runt i hela göteborg och allum,
men överallt finns den inte i min storlek, den färgen jag vill ha,
ett rimligt pris, eller så sitter den helt enkelt åt skogen fel.
Så, skall jag ge upp hela den här jakten.
Kanske satsa på något dyrare plagg och denna skon istället?
En Jessica-Simpson sko som jag kallar dem,
från Scorett för bara 599 kronor.

Well, jag är ju förtfarande så gott som nybörjare på höga klackar,
men jag måste ju säga - att det går ju frammåt.
Så varför inte investera i flera high-heels medan jag övar mig frammåt i mina Wedins-ankelboots?

Jag har inte köpt mina underbara skor från wedins bara för att
önska att jag kunde gå i höga klackar.
Jag använder dom ju ibland och vinglar runt bland butikerna i allas vårt allum.
Som jag sa -  det går ju i alla fall frammåt.

Kommentarer
Postat av: sanna

grymt fina skor det där!

Postat av: Chroniclehowimetyourmother

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

Postat av: Kjartanjeanette

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2010-06-16 @ 12:29:05
URL: http://kjartanjeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback