Dagens outfit och gigantisk bamba-kö

98761-93Egentligen( här förklarar jag de riktigta färgerna) så har jag alltså idag på mig ;
> ett svart bas-linne ifrån JC, köptes för ca.1 månad sedan. Man kan ha det till allt!

< en egentligen klarröd blus, jag skulle kalla den lite kina-inspererad på grund av den
"kinesiska knäppningen". Fick den när jag var typ 12-13 av mormor, men har användt den 1 gång typ (max!)
Såg det hängandes i garderoben igårkväll, och tjoho, det känns helrätt och inte för mycket med rött - äntligen!

> Blåa jeans, från H&M, &denim köptes också för typ en månad sedan. Me like!

< farmors gamla halsband, som hon gett till mig och mina systrar att dela på för ett par år sedan.
Har inte vart sådär jätte-välanvändt sedan dess, men jag gillar det grovt. Nu hänger det superbra runt min långa hals(komplex.komplex... ;b)

> och paljett skorna såklart. älsklingarna!






(ursäkta kvalitén på bilderna nu för tiden,
använder kameramobilen. Enklast...)




98761-94
Blev lite chockerad över vilken kö det actually var till bamba idag också.
Så chockad att jag var tvungen att ta en bild.
Tittut.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Söt outfit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback