Bloggtopp ala Beth

Crap! Jag är verkligen rastlös utan tidningen... : (
Listar mina favoritbloggar istället(inte i inbördes ordning)!;

1.
Sigrids blogg
Vem har inte Sigrid på sin "favorit-blogg-lista" egentligen?
Visar glatt sina outfits, alltid med ett superleende.. Och nej, jag skulle då inte gråta heller om jag hade alla de underbara klänningar hon har. Följer såklart också hennes krönikor i Starlet(skit att jag har sagt upp min prenumeration). Hon gör allt eget,
och jag ääääälskar bloggar som är personliga, egna och inte look-a-likes.

2. Ebbas blogg
Missar inte ett ord ur allas vår Ebba von Sydows blogg. Uppdaterar ofta, och superbra!
starkt beroendeframkallande.

3. Bohemicas blogg
Målar superfint, och har en garderob att kanske i alla fall slåss för (döda skulle jag nog inte göra... om jag skall vara ärlig, och det skall jag).

4. Lolitas blogg
Lolitas blogg stavas för mig i-n-s-p-i-r-a-t-i-o-n. Med sina välgjorda, stilgjorda kollage fångar hon min uppmärksamhet. Ett minus är tyvärr att bloggen inte uppdateras allt för ofta.

5. Mimmis blogg
Såklart kommer också Mimmi med på min blogg. En varierande blogg som innehåller det mesta.
Fick upp ögonen för denna genom starlet, där hon blev utsedd till "månadens blogg" i augusti, I think.
Dessutom skriver ju Mimmi krönikor här på min blogg, och skall också hjälpa till lite med PHASSION.
Ser vi inte fram emot det?

Nu vill jag se dessa bloggerskors blogg-topp-listor! En sorts utmaning! (andra får såklart också lista)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback