Tjejsnack v. 43

Sitter och letar fler böcker att låna när jag skall till bibilioteket.
Men jag tar en paus och svarar på veckans frågor ifrån Tjejsnack...;

Resor
· När reste du senast? Utomlands reste jag senast när jag var på språkresa i england mellan 16/6-6/7 i år.
· Vilka länder har du besökt? Inte så många... Norge, Sverige, Finland, Danmark(de obligatoriska) och så har jag vart på Teneriffa, Gran Canaria, Isle of Wight, i Bournemouth, Portsmouth, Southampton och London.(De sista fem var jag i på språkresan)
· Drömresemålet? Just nu är jag inne i en riktig sådan här NY-grejs. Jag bara måste åka dit en vacker dag.
· Roligaste reseminnet? Språkresan i England.
· Tråkigaste reseminnet? Det är väl fördelen med att hag rest så lite - att jag inte har hunnit få några tråkiga reseminnen ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback