Tidningar

98761-149Det är sjukt tråkigt att vara hemma såhär många dagar på raken,
när man är halvdöd.
Det är bara att sova,sova,sova...

I alla fall så piggade det upp lite när senaste numret av Starlet helt plötsligt  låg på köksbordet i eftermiddags.
Har sagt upp min prenumeration - men de sista numren droppar fortfarande in..

Så undrar jag över min prenumeration på Vecko Revyn.
Skickade in en sådan där blankett från Tränings-bilagan för ett par nummer sedan,
och det var ett tag sedan.... Men ingen VR i brevlådan här inte.
Well, får väl hoppas på nästa då..


(Numret på bilden är inte samma nummer som jag skriver om.
.. Alltså inte det senaste numret; November 2006)


Kommentarer
Postat av: Mia

Min prenumentation på Starlet gick ut den hrä månaden =/ Saknar den lite gran p nå sätt, men har inte råd just nu att prenumerera. Aja, ska se till att hänga med ändå ;D

2006-10-20 @ 13:05:10
Postat av: Conradanneli

Good web with cool info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback