Tidning, färdig

 YIHU.
Tidningen är färdig :D
Håller just nu påatt test skickar den,
ni får ut den strax efter det.

Åh , shit jag är så nervös för vad ni skall tycka.

Är du intresserad av att få PHASSION inhoppandes i din inbox ungefär varrannan- 3:e månad?
Vad PHASSION är? Jo just det ja, det är tidningen som jag skriver som berör att från inredning till musik och make-up samt en hel del mode. Dessutom består tidningen av många olika roliga reportage!
Känns den OK? Skicka ett mejl till mig och visa ditt intresse!
Prenumerationen är gratis.
E-mail:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Louise

OUFF! YEEASS! Äntligen som jag har väntat

Postat av: Maria

Jag har inte fått den än.. :(
[email protected]

2006-10-01 @ 19:18:31
Postat av: Beth

Maria : Jag har inte skickat ut den ännu. Håller bar på och testskickar storleken och så :) Men strax skickar jag ut den! :)

2006-10-01 @ 19:25:08
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback