Sjukt vanligt tidsfördriv

1. Var hittade du den här listan? Mimmi
2. Var är dina föräldrar födda? Partille och Göteborg. I think.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Typ något tillbehör tror jag.
4. Vilken är din favoritrestaurang? El Pescador på Gran Canaria och Amazing Thai nära Heden.
5. När badade du i en pool senast? Ojoj... Det måste vart typ i Mars eller något.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Har jag säkert.
7. Hur många barn vill du ha? Det får jag se då. Det som känns rätt nu kanske inte kä'nns rätt då. Men nu känns 3-4 barn rätt.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Riktigt hård hårdrock. Även kallat huvudvärk.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Det har redan varit och jag är femton.
10. Vad har du för TV-kanaler? Vill du få mig till att skriva ner dem? Nice try...
11. Har du åkt moped någon gång? Haha, nej. Men Harley Davidson.
12. Har du busringt någon gång? Minns inte.
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Uh. Jag är en fegis, ok?
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Gran Canaria, I guess.
16. Har du en egen trädgård? En stor en.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Jag vet inte, har inte sett någon på ett tag. Men det var någon söt elefant på TV när jag var liten som jag älskade.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Det är klart. De kan man utan att öva.
19. Badkar eller duschkabin? Bägge. Eller vad jag föredrar? badkar i så fall.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Flightplan.
21. Favoritpizza? En specialare som bara en pizzeria typ gör på det sättet som  jag vill ha den. Namn? Orientale utan lök. (Ok, Hawaii och Caprissioca fungerar med).
22. Chips eller popcorn? Beror på.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift men funderar på att investera i ett i färg ala Birgite Bardot.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? va?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Neopp.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin. Och äpple.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Hö.. Pappa och pappas arbetskamrat på Goa Gubbars stamställe. Blev en typ Hamburgare med bacon, för att ladda inför Hockeymatchen.
28. Favoritchoklad? Mörk.
29. När röstade du senast? Gills skolvalet?
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Längesedan.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nja.
32. Är du bra på matlagning? Jag tycker det...(..är kul.)
33. Klarar du att tanka själv? Vet jag inte. Har inte bil.
34. Har du beställt något från TVshop? Haha, tack och lov - Nej.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nepp.
37. Vad var det senaste du handlade? Ebbas stil var det senaste jag handlade ur egen kassa.
38. Har du kräkts offentligt? Det tror och hoppas jag inte.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Vad tror du?
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Klart.
41. Har du ringt något betalnummer? Vad är det?
42. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? ´.. vet inte.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Inte en aning.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Vet inte.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Vaddå? Borsta tänderna?
48. Vad är du tacksam för idag? Det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback