Om mig

Fakta:
Namn: Elisabeth
Ålder: 15
Längd: 1.68
Smeknamn: Mestadels Beth.
Hårfärg: Tusen olika.
Ögonfärg:
Gråblå.

Har du någonsin:
Ätit sushi:
ja, tyvärr.
Stått på scen: Haha, japp (tyvärr där också?)
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Klättrat på berg: Oh ja.
Sett vita huset: Nej.

Antingen eller:
Kallt eller varmt:
Jag vet inte, jag får dåligt samvete vad jag än svarar.
Spets eller satin: Satin.
Regn eller snö: Regn (utan att det har snöat innan).
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Matte eller engelska: ENGELSKA. I den jämförelsen fullstädnigt älskar jag engelska.

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Njet.. :/
Vet den om det: öhm?
Vad tittar du på hos en man: Helheten.

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Jao.
Bråkat med en kompis: Njeo.

Gillar du att:
Ge kramar:
Klart (:
Ge massage: Jovars. (Sedan vet jag inte hur mycket den jag ger massagen gillar det.)
Gå promenader i regnet: Nja.

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: 06? En jekla massa.
Svär du för mycket: Haha, oj. Skulle jag svarat så på föregående fråga?
När duschade du senast: För någon timma sedan.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svaart.
Vilken låt lyssnar du på just nu: My Love - JT
Vad är bredvid dig just nu: Stök.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): brunt, hölurar, godispapper och skrivare. Thats it.
Vad var det sista du åt: Två mackor till frukost.
Hur är vädret just nu: Grått, men ljust.
Har du en lavalampa: Nej.
Vad gjorde du igår kväll: Non of your buissness (;
Vem pratade du sist med på telefon: Pappa?
Vad gör dig glad: Otaligt.
Var skulle du vilja du åka: Just nu; New York.
Vill du ha barn: Ja.
Vad ska dom heta: Det får vi se.

Hittade listan här: http://amandasblogg.blogg.se/index.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback