och så ytterligare en..

Kommer man väl igång igen så fortsätter man...(..tydligen..)
Har inte en aning om vart jag hittade denna.

A is for age: 15
B is for booze of choice: Va? Jag som trodde jag var hyfsat bra på engelska.
C is for career: Jaa, det får vi väl se vad det blir.
D is for your dad's name: Hans
E is for essential items to bring to a party: Och så var vi tillbaka på B.
F is for favourite song at the moment: Jungleland - Bruce Springsteen
G is for favourite game: Spelar sällan spel.
H is for home town: Partille.
I is for instruments you play: Piano.
J is for jam or jelly you like: Hallonsylt. Haha.
K is for kids: Japp, vad är det med sådana?
L is for living arrangements: Grön-vit villa.
M is for mother's name: Karin
N is for name of your crush: 
O is for overnight hospital stays: Inga, tror jag.
P is for phobias: Fobier gissar jag? Jag har två extrem udda. Sniglar och spårvägsrälser.
Q is for quotes you like: Jag vet sååå vad detta betyder. Men jag har glömt. :/
R is for relationship that lasted the longest: Pff.
S is for sartorial style: ?
T is for time you wake up: Vardagar ofta runt 6.30, helg kan det vara allt mellan 8.30-12-30.
U is for underwear: Hipster sitter stadigast på mitt arsle. Eller aa, haha. Nej men jag gillar det bäst, och behå? Ja. Behå.
V is for vegetables you love: Morötter, majs(med lite salt) och mammas somamrsallad.
W is for weekend plans: Med Johanna till allum imorgon.
X is for x-rays you've had:  "?" igen.
Y is for yummy food you make: Du vill bara smaka min Paella.
Z is for zodiac sign: Jahaja - och vad betyder detta?
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Vem som helst (..som kanske kan engelska bättre än mig?)
Ä är för älsklingstrend: Åh, det marina modet var lite i min stil. Annars gillar jag oversize-trenden så sjukt riktigt mycket.
Ö är för en önskan just nu: Jag vill på solsemester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback