Nummer...?

Jag kör på superbloggning just nu,
i och med att Hedvig kommer hit i helgen så det blir antagligen inte någon bloggniong förrän på söndag eftermiddag igen.
Hittade en till lista
här.

FAVORITER:

Kläder & skor
ytterplagg:
Jag älskar min kappa. Lite vågad känns det som här i Partille, men jag älskar den.
pumps:
Gillar alla... Får man svara så?
boots:
Ankelbootsen i så fall.
jeans:
Mina svarta stretch, från only.
underkläder:
"Hothips"-en.
festblåsa:
Jag har ingen speciell festblåsa,
eftersom festblåsa inte är något sådär jätteflitigt användt på fester i min ålder ;)
kostym:
Haha, oh ja- jag har massor av kostymer (not?)

Badrum

doft:

Just nu: Lacoste Touch of Pink
hudkräm:
Dove's... Hm. Vad heter den mer?
hårprodukt:
Jag är tjötig. Men Herbal Essences är oslagbart.
mascara:
Just nu använder jag Lancome L'extreme, men tycker inte den 'är värd pengarna så nästa gång blir det något annat... Kanske denna?
läppglans:
Vaseline
rouge:
...används inte sådär jättemycket.
underlag:
Just nu Dream Matte Mousse by Maybelline NY.

Accessoarer
klocka:

Använder inte längre. Fast på fest gör jag det, och då är det D&G -klockan som pryder handleden.
plånbok:
Min älskling.
väska:
Just nu läder-väskan.
solglasögon:
Det är höstmörkt, så inte just nu. Men på sommaren när det blir FÖR ljust så drar jagg på mig mina Jane Norman.
scarf:
Oj, olika. Det beror helt på till vilken outfit.
smycke:
Hm... Halsband i allmänhet.
bälte:
Har jag typ inte användt sedan... längesedan.

Teknik
mobil:
LG U300
tv:
Favorit-TV? Haha, nej. Så nördig är jag inte.
stereo:
Favorit-Stereo? Där också... Hm.
transportmedel:
Flygplan. Jag älskar att flyga. Men... Åh, båt. Havet och jag, liksom. Det är allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, alltid bra att veta :D

Postat av: ellis

den här tror jag tar ock kopierar:D

2006-10-21 @ 16:36:22
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback