Mitt rum.

Såklart... en lista.
Hittades hos
Mimmi.


MITT RUM.
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan-
2. Vilken färg på tapeterna? Apelsin-gul
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Trä, rött och mycket naturliga färger.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min säng står i centrum och är självklart favorit. Sover man inte 1/3 av sitt liv?
5. Vad vill du ändra där inne? Just inne i själva rummet skulle jag... vilja ha tv & soffa, men det är lite för litet för det sist-nämnda.

6. Vad har du där inne av följande:

a) tv? nej
b) video/dvd? nop.
c) dator? nje.
d) stereo? check.
e) telefon? NJA. Vi har en bärbar, och den tillbringar väl en del tid i mitt rum. Men jag kör på mobil helre.

7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Altan, en del av vår trädgård, berg, väg och området som ligger framför.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Läser, gör jag nog oftast. Och sover...
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Mina katter, haha.
10. Favoritpryl i rummet? Pryl... hm. Tidningarna och böckerna, räknas det som prylar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback