Måndag

Ni får inte bli arga om jag inte bloggar fullt lika mycket som jag brukar nu de två närmaste veckorna.
Det kommer vara rätt mycket i skolan. Det blir det alltid veckorna runt ett matteprov för mig,
och i övrigt så känns det som jag behöver komma ner i lugn. Jag är uppe i högvarv, och kunde knappt sova i natt på grund av stressen så på ledigt tid måste jag viiila.
Jag lovar ( jodå, det gör jag no allt) att jag skall försöka lägga upp åtminstone ett par inlägg om dagen.

Idag så skall jag väl plugga när jag kommer hem...
 - ja, ni ser ju...


Kommentarer
Postat av: emmaa

läste nyss klart phassiom ,och fan va bra den va tjejen1 :) längtar redan till nästa numret ju. lite knepigt o läsa den på datan o så.. menmen.

2006-10-02 @ 15:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback