hm...

Godermorgon allesamman (förmycket juligt?).

Jag har förhör på Arbete och Ekonomi idag- om jag är allvarlig - finns det något tråkigare?
Det kommer inte gå så bra,
och Sofie - lita på mig för en gångs skull (;

Jag (som gammal lunar-nörd, jag vet - det är tragiskt),
stör mig också sjukt mycket på de här ljuden som alla har på sina presentationer nuförtiden.
Jag klarar helt enkelt inte av det.
Speciellt inte den där som heter "skräck".
Jag blir ju rädd för alla lunar-filurers hälsa (ink. min egna).

Jag börjar om en timma, och sÅKLART är förhöret först.
Jag säger som jag heter på msn; "Hej IV"

Kommentarer
Postat av: Mikalidun

Very interesting site. I have bookmarked you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback