Här har vi en lång lista

Hittade listan; här.

Svart eller vitt? Inte helt svart, och inte heller helt vitt. Lagom.
Mjukt eller hårt? `?
Homo eller hetero? Hetero
Höger eller vänster? Känner mig ibland halvt handikappad i vänsterhanden ( typ när man målar naglarna), eftersom jag är högerhändt.
Stor eller liten? Den lilla svarta.
Loket eller Oldsberg? Gillar ingen.
Göteborg eller Stockholm? Stockholm är riktigt fint. Men göteborg är både fint och har också både stämningen, humöret och folket. Goa götet är ju bäst.
Landet eller storstan? Som att välja mellan Lyxig mörk choklad och.... lyxig mörk choklad.
Kram eller puss? Samma som ovanstående.
Vagn eller buss? Buss, I think. ( Fast inlandsbanan är faktiskt helt OK, men som vardagstransport är bussen OK).
Hyrfilm eller bio? Beror på humör.
Gräs eller grus? En gräsplätt, tack.
Piggt eller opiggt? Pigg alt. överskottsenergi.
Pasta eller potatis? Älskar såklart italienskt så det blir pasta.
Tjänare eller tjäna? Tjäna.
Is eller mjukglass? Beror på.
Natt eller dag? Är kvällsmänniska.
Felix eller Heinz? Heinz , (språkresan - skratta ej ;) )
NK eller Myrorna? En blanding av sött och salt.
Marsvin eller hamster? Hamster, men gillar egentligen inte något överdrivet.
Biffig eller slank? Slank (men själv är jag biffigaste ;) )
Blåögda eller brunögda? Varken eller.
Popsnöre eller sportfåne? Varken eller
Naken eller pyjamas? Haha, ja-a...
Linda Skugge eller Linda Rosing? Linda Skugge
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Jihde, såklart.
Kaffe eller te? Inget av det. Här är det mjölk och starka ben som gäller (man kan ju försöka.)
Champagne eller ramlösa? Champagne.... och ramlösa.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Haha, är den dålig eller? Men jag har inte sett den så jag väljer att se den; Festival.
Plastbestick eller plastbröst? Kan du gissa själv?
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån
Glasögonorm eller linscooling? Solglasögon, me like.
Plugga eller jobba? Jag pluggar, men föredrar att jobba.
Planka eller pröjsa? Är det sån här sjuk stockholmsslang, för jag fattar inte ett piss?
Yngre eller äldre? Om du menar kärlek spelar inte åldern roll (jag lät överdrivet smart där).
Lång eller kort? ?
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Nej tack, jag klarar mig med glädje.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Det beror på. Det kan ta tid.
Tycker du om ord? Jag är en riktig ord... vad kallar man det? Jag är helt på att man inte skall missbruka ord, och älskar att skriva och pratar i ett. Ja, jag gillar ord.
Nämn namnet på en tennisspelare? jag kan inga utan Anna Kournikova (hur stavas det?)
Finns det någon du ogillar starkt? Det finns det säkert.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Konflikträdd? Haha, pratar du med mig? Jag är inte konflikträdd. Vill kanske lösa konflikter, men bra på det? Jag är för mycket mig själv i sådana situationer.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Beror på.
Är du svartsjuk? Nej.
Vad gjorde du igår kväll? Såg på Beck. Och pluggade :/
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Ja, det är klart. Vi hade en sådan diskussion på konfirmationen, och ledarna kom inte fram till något bra svar varför inte(men de höll fortfarande fast vid att dem inte skulle det). Gud tycker ju om alla? Eller?
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Huvudet (jag minns vilken sida jag är på).
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? En gång i livet & En shopaholics bekännelser. Bland annat.
Tyckte du om att gå i skolan? Jag går i skolan, och jag börjar tröttna. Det gör väl alla i närheten av 9:an?
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Svenska och bild.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Matte
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Jag är inte senil.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? De här frågorna är inte ställda till någon som mig ;)
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Spelar inte större roll för mig.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ?? tandläkare, BLAND ANNAT.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Säger som den jag tog listan ifrån; skulle se på den med samma ögon.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Oh ja.
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Vet faktiskt inte.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Olika från dag till dag, men det enda som brukar röra sig i huvudet är "slå av väckarklockan, snälla".
Är du troende? Nope.
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet?  Öh?
Tycker du om stearinljus? Ja, både lukten och skenet.
Använder du hårbalsam? Japp. Herbal Essences.
När blir man vuxen? När man ... kan ta eget ansvar och göra egna KLOKA val? :S
Vilken färg har din tandborste? Turkos eltandborste.
Har du lök i köttbullarna? Vet inte.
Hav eller sjö? havet. lätt som en plätt-
Har du någon skrivare?ja, två. En är bara svartvit med superbra och en färg, men den är... inte bra.
Har du någon scanner? Ja, används dock inte ofta.
Vad har du för väckarklocka? Vill du ha märke eller vad?
Hur ofta klipper du tånaglarna? HAHA, jadu. När dom blir för långa :)
Har du hår på ryggen? Men va?
Har du betalat månadens räkningar? Check.
Använder du hudlotion? Japp.
Har du åkt ambulans någon gång? Nej.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Salmiak och saltlakrits. Det där går inte riktigt in som en fråga i mitt huvud.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips, isåfall.
Tycker du om Dr Pepper? Nae. Coca Cola är det enda
Äpple eller Päron? Äpple, svenska.
Äter du fiskbullar? Ja:)
Svettas du mycket? Det beror på ;b
När klippte du dig senast? Vill inte veta...
Vad kollade du senast hos doktorn? Tandläkaren är ju en doktor? Så jag kollade hur dom lagt upp planeringen för min alldeles för smala käft.
Har du fått riktig massage någon gång? Riktig?
Tycker du om rökt kött? Mmm.
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Lilla Menyn, men äter inte oft apå McDonalds. Bruger King är helt enkelt bättre.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? McDonalds är OK, men inte bäst. Max är ju bara överdrivet, och måste har jordens äckligaste meny. Burger King är som sagt var bäst.
Platt eller vanlig dataskärm? Jag vill ha en laptop.
Vad har du för mobiltelefon? LG U300 orange.
Hur betalar du dina räkningar? ?
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Klart.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Har inegn byrå och ordningen i garderoben tänker jag inte ens kommentera.
Hur stor hårddisk har du? Inte en aning
Har du överkast på sängen?Filtar
Har du brutit något någon gång? Nej.
Vad är den värsta sjukdom du haft? Vattenkoppor tror jag.
Har du blivit sövd någon gång? Jajämen.
Lever din mormor? Ja.
Har du varit med på TV? Snabbt på en hockeymatch.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? plugga.
Använder du tofflor? Ja.
Använder du morgonrock? Ja.
Är du en Besserwisser? Det låter som en korv.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Nej.
Beskriv din humor: Obeskrivlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback