Gissa?

Ojoj, bloggen är verkligen seg på att spara inlägg idag.
Hittade i alla fall ytterligare en lista. Denna kommer
härifrån.

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta
• Emma
• Typ ryska namn.. Helga och Olga och sånt.
• Sådana där överenergiska namn. Typ Fia och Tindra.
Ta inte åt dig om du heter något av dessa namn. Det är bara personligt ifrån mig och vad jag skulle vil´ja och inte.. / Beth

Tre platser jag vill resa till

• Italien ( - igen )
• Typ bilresa i USA.
• Thailand

Tre tv-program jag gillar
• Top Model
• One Tree Hill
• Förkväll

Tre tv-program jag hatar
• Älskling vi dödar barnen.
• Sjunde Himlen
• Login eller vad det heter. Sign in?


Tre saker jag gör när jag är hemma ensam
• Kollar på TV/sitter vid datorn (samtidigt, så det räknas som en sak)
• Äter
• Läser


Tre jobb jag haft
• På morfars jobb

• Mitt sommarjobb
• Jobb jag gett mig själv. PHASSION till exempel (kanske inte räknas, men jag har tagit dempå allvar)

Tre saker som jag är bra på
• Skratta (jag säger i och med detta inte att jag skrattar vackert)
• Pyssla
• Skriva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback