Fråge-beroende?

Hittade tjejsnack precis.
Där ställs det varje vecka frågor med olika ämnen,
jag har plockat ut ettt par olika ämnen med frågor som jag tänkte svara på här...

Bloggning
· Hur länge har du bloggat?
Sedan Augusti, så jag är fortfarande relativt ny.
· Hur började du?
Jag hade nästan inte ens hört talas om blogg-världen förrän samma dag som jag blev medlem.
Så det var väl mest en slump när jag såg någon på lunar som hade en blogg, och jag startade egen direkt.
· Vilka bloggar är dina favoriter?
Jag läser dagligen ca. 14 bloggar, och fler därtill(men de 14 är jag stammis hos). Några favoriter är dock;
Legally Blonde, Hotspot, Bohemica, Dom kallar mig Louise och Ebbas blogg.
· Hur mycket tid lägger du ner på din blogg?
Så mycket som möjligt. Att blogga är ett av mina största intressen.
· Vad gör att du fastnar för en blogg?
Olika. Design, innehåll(såklart) och den skrivande får gärna ha en stark personlighet.

Skönhet
· Brukar du sminka dig?
Ja, dock inte mycket.
· Hur ofta går du till frisören?
Det bestämmer topparna.
· Summa du lägger ner på skönhetsprodukter varje månad.
Varierar stort. Allt från en till flera hundralappar.
· Vad köper du för produkter?
Jag vet att jag är tjötig, men herbal essences är favoriten. Sedan köper jag såklart mycket mer också, men det får inte plats här.
· Ditt bästa skönhetstips?
Sömn, musik, böcker och lov.

Fotografering
· Hur mycket fotograferar du?
Jättemycket.
· Vad för sorts motiv fotograferar du helst?
Min syster är för det mesta kul att fotografera, men natur i rörelse är extremt vackert och varierat att fotografera också.
· Vad har du för kamera?
Hey, IQ mig! Jag vet inte ens vad det är för någon. Men den är typ kopparfärgad och är en Canon.
· Brukar du framkalla dina digitalbilder?
Nja, inte ofta.
· Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut?
Oh, svår fråga. Alla biler har sin tjusning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback