En stycken lista

Hittade ytterligare en lista.
Denna gången i Camilla Läckbergs bloggarkiv.

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
Ebba von Sydow, för hon har lyckats så jedra bra.
Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat.
1. Att jag skulle bli en författare/journalist...
2. .. och att det skulle vara jätteenkelt att bli framgångsrik och vara lätt att få jobb inom journalistiken...
3. .. och att det inte skulle vara helt totalt omöjligt att inte blanda fritid och yrkesliv när man är journalist/författare.
Vad gjorde dina päron för största misstag?
Hm. Misstag? Man lär av misstag... jag vet faktiskt inte.
Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar
Jag har inte något av de.
Vad skäms du mest över dig själv?
Hur jag helt plötsligt bara kan bli helt överenergisk och bara vara konstig och skrika och skratta och... ja, jag skäms över det i alla fall.
Vad är du mest mallig över dig själv?
Jag vet inte. Det är beroende på humör, tror jag... får man säga så?
Vilken är ditt livs största sorg?
Det kommer väl alltid sorger, men jaeä, life goes on.
Beskriv varför du är en stor bluff
Ja-a du. Jag är ganska dålig på att luras och så vidare, så jag vet inte riktigt vad jag skall skriva under det påståendet.

Nej, nu måste jag springa till bussen. Vi höres sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback