Dagens

Var faktiskt ovanligt längesedan jag gjorde en lista.
Så, varför inte lägga ut en här och nu?
Denna hittade jag hos
Honeydew.

Dagens låt: My Love - Justin TImberlake
Dagens dusch: Vid 13 ungefär. (Jeapp, Herbal Essences satte doft på mitt hår.)
Dagens frisyr: En enkel hästsvans. Inte hög, inte låg. Bara en hästsvans.
Dagens smink: Foundation, Mascara och kajal. That's pretty much it.
Dagens händelse: Lyssna noga! Prissänkning på godiset nere på MAXI, skynda fynda!
Dagens planer: Middag med pap's vänner på kvällen. (..och det var allt.)
Dagens vill ha: Ou. Jag vill ha jättemycket. Men en mp3 med fräsch design, klänningen på VILA, vinterskor, ny mascara...
Dagens saknad: Sommaren.
Dagens drog: Det där godiset... Mörk choklad och så är det apelsinpuffar i dem. Det är gott. (Veckans drog däremot kan vara värt att nämna. Mamma köpte 3 storpack med Clementiner häromdagen så nu luktar det clem-skal i hela huset).
Dagens tråkigaste: Regnet. När skall jag få tid att gå den där höstpromenaden om det regnar hela tiden?
Dagens finaste: Mulberry-väskan.
Dagens måste: Tjocka strumpor. Jag har någon sorts beroende av tjocka strumpor, tofflor och andra fot-puffar.
Dagens dricka: Mjölk, grazie.
Dagens köp: Ingenting, unfortunately.
Dagens mat: Jag har ingen koll på vad det blir ännu, men förrätten har serverats. Och den var god (tunbrödssnittar med två olika innehåll. I ena var det lax och pepparrot/wasabi tror jag, och i den andra skinka och någon mjukost av något slag).
Dagens sjuka: En lätt förskylning, men det är en del av hösten.
Dagens kärlek: Haha, denna platsen tilldelar vi den godhjärtade Tore i FCZ. Jag var tvungen att sätta in han på någonting i dagens lista och tillslut var det bara denna och nästa platser kvar att bli tilldelad. SÅ Tore, du blir dagens kärlek (;
Dagens mående:
På topp.

Kommentarer
Postat av: ellis

Skaa snooo den när jag har tid! Listor is funfunfun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback