Zzz.

Jag kan ju bara säga att jag har haft en av mina jobbigaste nätter någonsin precis.
Jag lägger mig vid 22.30.
Somnar ca. 00.30 (och då har jag bara legat och försökt sovqa i 2 timmar)
Klockan 1.50 ungefär vaknar jag törstig som en... hund?
Sedan går jag och fösöker lägga mig igen kanske tio minuter efter jag har lapat vatten i.. tio minuter.
Då ligger mamma-katt mitt på sängen, och det hjälper inte med att jag lägger henne vid foten av sängen för hon går tillbaka till mitten av sängen. När jag är så trött, vill jag helst ha den ifred. Eller i alla fall såpass ifred så jag får plats med mig själv på den.
Uh. Somnar väl efter någon halvtimma där.
Vaknar vid 7,
och nu vill jag bara gå och lägga mig igen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback