Vad tycker DU?

Jo, det har ju vart lite prat om hur min blogg är. Eller ja...
Så jag tänkte att dessa frågorna skulle kanske smälta in på ett bra sätt.
Som jag alltid har sagt från första början, så är ni en grymt stor del av denna bloggen.

(Jag lånade frågorna från
Glitterdroppe~med den underbara designen~)

1. Hur ofta läser du min blogg? Är det här första gången? Kommer du komma tillbaka?
2. Vad är bäst respektive sämst?
(kommentar av Elisabeth; För mig är en blogg lite av en dagbok på internet... så jag menar ju inte att ni skall värdera om min frukost eller filmkväll var roligast... Men - du fattar)
3. Vad vill du läsa mer om?
4. Vad saknas? Vad kan bli bättre?
(kommentar av Elisabeth; Lite samma här som min andra kommentar. Jag är ledsen, men jag tycker om att äta fil till frukost och jag tycker att Love Acutally är jättebra, det kan jag tyvärr inte ändra. Men du förstår säkert här också).

Snälla, svara. Det skulle betyda - MYCKET.



uppdat.
När som helst och om i princip vad som helst (kanske om frågorna över), så vet ni väl att ni kan mejla mig? Min mailbox ekar tom och den bara väntar på vilken fråga som helst ifrån just dig;
 - Vad blir vädret imorgon Beth?
 - Vart hittar jag receptet på taco Beth?
 - Jag har ingenting att göra Beth, vad skall jag göra?
 - Jag vill köpa ett par varma, snygga boots... men till små pengar - vart?

Anything - skriv bara, jag svarar garanterat! [email protected]

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aoo va gullig du är om min design =) You made my day ! :) Första gången jag kikar in här så kan inte säga så mkt, men verkar vara trevligt och som du säger, en blogg är som en dagbok = personlig! Det är ju det viktigaste =)

Postat av: julia

1. Hur ofta läser du min blogg? Every day :)
2. Vad är bäst respektive sämst? bäst.. hmm.. tycker om helheten på bloggen liksom.. ja!
3. Vad vill du läsa mer om? mer bilder på dig och ditt liv :D
4. Vad saknas? Vad kan bli bättre? kommer inte på ngt just nu som saknas, fina kollage, härliga texter blandat med allt möjligt gör bloggen supro.

2006-11-13 @ 18:59:29
Postat av: Fabianmia

Nice site, regards from the netherlands!

2009-08-13 @ 09:29:57
URL: http://fabianmia.blogspot.com
Postat av: ellinor

kan bara svara på första frågan efter som att detta var första gången :P

2009-08-13 @ 09:48:05
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback