Tio favoritbloggar

Åh. Det var längesedan jag blev utmanad - men nu slår super-utmanaren Camilla till igen och utmanar bland annat mig i denna utmaningen. Kolla dina kommetarer noga framöver , jag kanske skickar vidare utmaningen till dig!

Mina favoritbloggar (ej inbördes ordning) ;

  • Ytligheter. Svår att ogilla. Det är lika svårt att ogilla Eleonores namn som hennes blogg och stil. Hon vet vad hon sysslar med. Fel person att kaxa med när vi kommer till mode, kläder och stil.
  • Legally Blonde. Glammig vardag för en modeintresserad student (vars mål är attt ta en magisterexamen i journalistik). Underhållning på hög nivå - och en helt otroligt snygg design.
  • Ellis. Jag fick för första gången kontakt med Ellis genom messenger där hon addat mig efter att ha läst min blogg. Det slutade med att hon skaffa blogg också - och en med humor på hög nivå. Verkligen. Jag kan inte låta bli att få mig ettgott skratt när jag läser de senaste inläggen. En av de roligaste människor jag vet!
  • All About Cassandra. Jag imponeras gång på gång hur duktig denna tjejen är på att skriva. Underhållande läsning, flera gånger om dagen - och medan du läser inläggen får du lyssna på en av hennes favoritlåtar för tillfället.
  • Hotspot. Vad säger man? Också en tjej som vet vad hon gör. Perfekt för dig som vill ha mer koll på läget i stil- mode- och ja... lite av designer-världen faktiskt också.
  • Ung mamma. Emelie är lika gammal som jag. Saken är bara den att Emelie skall ha barn runt den 27 januari. Följ Emelie's, lite av Andreas och såklart lilla Wilmas helt bedårande och starka (säger man så) väg genom graviditeten.
  • Englas Showroom. Dagens outfit är dagens höjdpunkt. Många inlägg varje dag om lite vad som helst. En perfekt kombination helt enkelt.
  • Desperate Bloggers. Rebecca, Frida, Linda och nykomligen Marre delar blogg och kommer hela tiden med rykande färska funderingar och uppdateringar. Kan inte bli annat än underhållande och kul.
  • Stockholm Streetstyle. Stil-spioner i sin högsta benämning. Alltid kul att titta runt i.
  • Bohemica. Samma här (som hos Engla); Dagens Outfit är höjdpunkten. En egen, grym stil, söt design och alltid lika läsvärda inlägg hittar du här.

Kommentarer
Postat av: Elin

Spana även in mina favoriter ;)

Postat av: Cassie

Gud så söt du är :) Jag ska anta utmaningen .. Lite senare idag :)

2006-11-14 @ 19:10:55
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Stilpoliserna

Fin lista

2006-11-14 @ 20:24:48
URL: http://superanti.blogg.se/
Postat av: ellis

Naww så schnällt!übersnällt! kOlla in min du!:D

2006-11-14 @ 20:40:46
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: hotspot

Tack så mycket! Glad och stolt :)

2006-11-16 @ 13:11:35
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Rebecka

we love you!

2006-12-02 @ 18:34:38
URL: http://miamivice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback