silvriga klappar

98761-196I år blir de julklappar jag ger bort silvriga!
Efter jobbet sprang jag förbi Claes Olsson och hittade silvrigt present papper och julettiketter för 10 pix styck. Dagens första fynd.

När man går emot bussterminalen ligger VILA mitt framför en.
Nu har deras mellan-höst-rea dratt igång och stora skyltar hängde i halva affären.
Det var väldigt utplockat, men jag hittade i alla fall en grå stickad tröja. Denna i sin tur fanns bara i large men det gör inte någonting - nu kan jag använda den som klänning, och den är stor och helt genommmysig. Endast 150 kronor fördenna.

Jag har bestämt mig för att detta var sista köpet till mig personligen iår,
tror jag... Nu är det julklappsinhandling som gäller! Något jag älskar.
Visst är det kul att få klappar, men att ge - ack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback