Lista, ursäkta.

Namn: Elisabeth / Beth
Ålder: 15
Längd: ca 168 cm.
Vikt: Det kan du få undra om du vill.
Favoritkändis: Uh, det finns många duktiga människor.
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Vilken av dom?
Ögonfärg: Gråblå
Favoritfilm: Forrest Gump, Love Actually med flera.
Favoritskor: Just nu mina splitternya eskimåer från Vagabond
Drömjobb: Författare / Jounalist.
Favoritbutik / Sverige: H&M i sverige känns alltid så mycket bättre än de som finns utomlands.
Favoritbutik / utomlands: Joane Norman såklart. Jag är som säkert många vet helt galen i dennes kläder.
Favoritkaffe: Usch, det dricks det inget.
Sofi eller Ebba: Ebba!
Favoritstövlar: Uh, det är som att fråga "vem av dina vänner är bäst"?
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Svårt.. men mycket.
Hur många skor har du: Ah, jag har inte världens största samling. Oh nej, men jag tror det ligger på 17- 20 par någonting just nu.
Louis Vuitton eller Gucci: Louis Vuitton, helt klart.
Kilklack eller stilett: Olika. Det kan vara snyggt med båda. (Men jag föredrar att gå själv i kilklackar, det är enklast.)
TV-program: One Tree Hill, Vänner, Top Model, City Akuten, Greys Anotomy..
Drömutseende: Jag gillar inte frågan, skall jag bara tänka på hur jag egentligen skulle vilja se ut blir jag väl aldrig något sånär nöjd med mig själv.
Fulaste plagg i din garderob: Jag har precis rensat ur min garderob, så jag är ganska nöjd för tillfället.
Snyggaste plagg i din garderob: Se föregående fråga.
Favorittidning: VR, ELLE och... Ja, massor. Jag knarkar tidningar.
Länder du varit i: Spanien, Norge, Danmark, Finland, England och Italien.
Länder du vill till: Massor.
Favoritplats i hela världen: Fjällbacka, Göteborg och Amadoresdalen(Gran Canaria).
Favorithändelse i hela ditt liv: Sekunder blir till minnen för livet...
Husdjur: Ellen, Enja och Esset.
Drömbil: Pff, haha - det är inget jag funderar på.

Vill ha mest just nu..
Skor
: Skor med kilklack från
KORS
Klänning: Uhm. Den A-linje formade som såldes på H&M för inte allt för längesedan.
Jeans: Jag är nöjd för tillfället.
Sjal: Nöjd på den fronten med.

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Spy
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin (det är många som sitter som frågetecken där ute nu?)
Latte / Cappucino: Inget av dem
Coca Cola / Pepsi: Coca Cola om jag måste välja (dricker inte läsk)
Paris / Nicole: Nicole just nu.
OC / Beverly Hills 90210: O.C
Puss / Kram: En varm kram.
Pastasallad / Kycklingsallad: Pastasallad med kyckling ;) ( Instämmer alltså hos Sandra )
Fläkt / solfjäder: Solfjäder, oh ja.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Jäjamänsan. Avundsjuka är en del av livet.
Gjort bort dig för den du höll kär? Hm, ja?
Snubblat runt i dina klackar? Du vill inte veta.
Varit avundsjuk på någon? Jodå
Hatat någon? Hata och hata.... fast jo - jag kan ju säga att herr Bush ligger ju illa till på den fronten hos mig.
Druckit / rökt / knarkat: Urk.
Velat rymma och skaffa nytt liv: Haha, jo - men inte på allvar väl...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback