Jag skäller på skolan.

Ni vill egentligen inte ens veta hur trött jag är. Först och främst måste jag sända iväg tio mail (ett till varje lärare som jag har) med en utvärdering av terminen såhär långt. Sedan måste jag plugga inför engelska-provet som hålls på tisdag redan. - Taskigt, tycker typ alla i klassen( hallå? man kan inte lägga et prov två dagar efter lovet). - Jo, svarar läraren med ett leende.

Jag har lagt så mycket tid på skolan i över halva mitt liv, och nu börjar det bli enformigt och jobbigt.
Jag orkar inte det längre. Det är skitjobbigt med alla arbeten och saker för tillfället, mycket beroende på den helt konstiga skolstarten som blev iår - som man inte ens kan prata med någon om eller någonting (..för det var ingens fel. .. För det var ingens fel.. För ingen orkar bry sig).

ÅH. Skolan är bara för jobbig.

Kommentarer
Postat av: Emrevilja

Your website is extremely interesting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback