fem önskeyrken

Hittade en utmaning hos Cassie. Jag antar utan förfrågning (;

FEM ÖNSKEYRKEN

1. Reporter/Moderedaktör/Chefredaktör. Okej - tre yrken i ett där. Men jag tänkte att man måste ju börja någonstans... Så jag kan gå från reporter till moderedaktör till cheredaktör. Nå?

2. Radiopratare. Prata - det kan jag. Och varför inte då arbeta med att prata för folk som bara kan stänga av mig när de inte orkar mer istället för att bli arga på mig. Och... Jag skulle nog platsa i Mixmegapol Morgongänget Radiocity Göteborg. Ja, det tror jag nog.

3. Författare. Detta är en dröm jag önskar slår in snarast möjligt. Punkt och utrpostecken.

4. Politiker. Förrutom att de är så fruktansvärt... alldagliga(?) så diskuterar och debatterar de ju en himla massa. Skulle inte jag kunna tillföra en åsikt där?

5. Programledare. "Hej och välkomna till Beth's walkietalkie-show". Haha, nej. Men ändå. Man var tvungen att skriva fem - och detta var vad jag kom på först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback