En fullproppad mage talar.

Jag kan lova er att under de senaste två timmarna så har mitt midjemått ökat med ca en halvmeter. Men gott var det. Till middag blev det potatisgratäng(åh, så matigt och.. fett. Men åh, så gott) och stekt fläskkarré till det, med en underbar sallad och brunsås..
Efterrätt blev det dagen till ära också. Glass och bär, och sedan var jag fullproppad.

Nu skall jag väl bädda ner mig i min
nya gosiga pläd. Kanske kolla över mitt svenska arbete. Hur långt jag kommit (=ingenstans) och vad jag behöver ta tag i mest just nu (=allt). Kanske lite musik, tidningar och en god bok. Eller helt enkelt tvinga på Erika att spela När och Fjärran-spelet.

Ja. Men vi hörs, ajt? Tjiho.

P.S.
Det skulle vara kul att få lite boktips så här i juletider, ös på bara!

98761-235


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback