Dagens outfit (jag trodde aldrig jag skulle göra det här igen)

98761-202Det var faktiskt många (okej, fler än vanligt) som kommenterade när jag la ut en dagens outfit i typ fredags. En ville till och med att jag skulle lägga ut "mer sånt där".  Nu är det i och för sig så att är jag ovanligt trött, stressad osv... så klär jag inte på mig mer än jeans och t-shirt till vardags (..och det är väl inte så intressant att se?). Så varje dag blir det ingen dagens outfit..
- Men idag blir de det!

Jag vet att det marina modet har lagt av, men det är så somrogt på något sätt och det behöver åtminstone jag nu på hösten. Idag har jag på mig;
en way förstor sjömansskjorta (identisk med Kalle Ankas), jag vet inte vart den kommer ifrån.
- jeansshorts (Ifall, ifall. Skjortan går på gränsen alltså till längden), H&M.
- svarta strumpbyxor, ICA's egna. Jag vet - det låter inte alls för glamoröst men de funkar superbra och är lätta att få tag på.
- skor, Debenhams/Bournemouth.

och...
- kappa, H&M
- converse utomhus (jag vill inte smutsa ner mina bournemouth-skor)





Haha, ursäkta. Jag ser helt mad ut på denna (stora) bilden. Var inte riktigt meningen att lillasyster skulle knäppa exakt då... men det bjuder jag på (;


Kommentarer
Postat av: Gurkan

Bekvämt och sammtidigt fint! :)

2006-11-08 @ 14:56:04
Postat av: Anonym

Åhhh Sicka söta skor! Det är såna där skor som jag skulle döda för!(eller ah..nåt lite mer aggressivt)rosett is tha shit

2006-11-08 @ 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback