Veckans tjejsnack

Inredning
· Hur skulle du beskriva din inredningsstil? (Lägg gärna in en bild från ditt hem)
Jag gillar när det är dramatiskt och lugnt på samma gång. Starka färger, och så bryter jag av med ljus/rökelse/växter med mera.
· Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer? Samma som med kläder - olika mycket hela tiden. Inredning är någonting jag tycker är jättekul, så visst går en del av plånboken till det varje månad.
· Ditt bästa inredningstips? Ljus! Inte bara levande ljus som brinner duvet, utan det är viktigt att det kommer in ljus genom fönster och att man har bra belysning i rummet också. Själv har jag dimmer, vilket är jättebra och mysigt på kvällen. Men att ha ett mörkt och dystert rum resulterar i både trötta ögon och trötta människor.
· Vilken är den värsta inredningstabben du gjort? Oj. Det är väl när jag gick i lågstadiet/mellanstadiet och man hade börjat göra saker i skolan. Jag tyckte inte själv att det var speciellt vackra saker, men ställde de ändå i rummet för jag ville inte slänga. Men rummet såg tillslut ut som en soptipp.
· Vad vill du helst ha till ditt hem just nu? Jag vill jättegärna ha en soffa. Men det skulle nog inte få plats, och då hade dessutom min kära fåtölj vart tvungen att dra sin kos. Hm. Annars är jag rätt less på mina tapeter, så penslar eller snygga tapeter är tomten välkommen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback