Väskan med stort V.. och Ä.. och...

Jo - jag har glömt att berätta!  Var och köpte julpynt till lilla granen igår (granen som skall upp nu till helgen, längtah) och gick in på indiska. Jag vet att den har funnits i butik ett väldigt bra tag nu, men efter den inte-så-lockande-bilden som legat ute på nätet (se bild) så är det inte så att jag letat runt efter den.
Men så var den där. På en hylla. Ca. 2 meter upp på vägen som är jo- ganska högt till tak skulle jag nog säga... I alla fall - den svarta väskan.

Jag var påväg att ramla ihop på golvet, men ändå på något sätt flyga upp till väskan och stanna där.
Oj och jisses - den är något att sukta efter. Eller lägga pengar på 595 är ju rena fyndet för denna skönhet - men - inte förräns efter julafton.

uppdat.
Det är klart jag måste berätta vad som köptes till granen också. Jag kör på inspriation; färgstarkt här nere i år, och då passar ju indiska grymt bra som plats att inhandla.. julkulor på. Jättefina, i olika färger med gulddetaljer på.
Det köptes också julstjärna, dekorations-glitter, "ängla-hår"(ni vet sånt där guldigt man hänger i granen)... och - en röd ljusslinga (dessa kommer dock ej ifrån Indiska). Bild kommer nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback