Varning för Beth (?)

Just nu sitter jag i sko-funderingar. Har sett lite olika kilklackar jag är sugen på, men också guld-pumpsen ger mig rysliga rysningar. Jag har inte shoppat skor på alldeles för lång tid, och det märks. När nästa månadspeng trillar in blir jag farlig, skobutiker. Watch out.

Sedan sitter jag i tidnings- funderingar också. Jag är så besviken på att det inte blev något julnummer av PHASSION, så nu är jag extremt laddad på att ta igen det i ett härligt vår nummer. Och sommarnumret kan jag avslöja redan nu, att det är något extra extra. I somras planerade jag nämligen en annan tidning (Moonlight) som jag aldrig började skriva på, men jag hann planera ett sjukt härligt sommarnummer.
Jag behöver medarbetare, och kanske fasta reportrar och så vidare till PHASSION och vem som helst som tycker det är kul att skriva och så vidare är välkomna att skicka ett mejl till mig, så kan vi diskutera vilken plats i PHASSION du kan få. Jag kan bara säga att det är grymt kul att göra PHASSION, och det tror jag du skulle tycka också... 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hey..Där var jag minnsann i sista bilden ;S Haha (: Men Vissa repotage och sådant du gjort till detta nummret som aldrig kom ut, kanske inte är så juliga så du kan ha dom till ditt sommar/vår-nummer? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback